+ <3

och i en drom vi i en bil till tokalynga och en kurs dar andra manniskor. har ingen aning om vilka de ar och vi ska vara gastlarare till barnen i dans och andra danslarare och vi hade ingen aning om att det var dans vi skulle leda dem i... jahopp. och jag vill ha linser inte glasogon om vi ska dansa och linsburken oppen men inte vi spegel och. hjack i vanstra linsen. av ett harstra. morkt men det kan val inte varit mitt. stanger linse och den hogra pa pekfingret. in i ogat och ingen tror att den ska stanna men luftbubblan ut och linsen kvar. sedan har vi en plasthast och nagon slags barbie och vi haller pa med den nagon slags saga varld klockan 11 ska vi ha barnen och klockan ar 11 nar jag satter i linserna. kommer aldrig till barnen.

och nu ett chokladkex pa tangentbordet och granny skrattar och dricker vatten och te med vatten mjolk och just a hint, barely excisting, of tee.
och nasta ar ater vi kanske christmas pudding tillsammans och mince pies och morotslada och minaa tuckan sinosta. i blatt garn som jag virkat blomma till dig.
soligt har. nu helt svart men pa dagen. soligt och faglar robins och himmel. men inte
jordskalv och hav inte precis just
har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0