g (h)

jag mår illa av för mycket socker men allt ligger kvar i min mage, allt ligger kvar i min mage allt ligger kvar i min mage och allt handlar om mantran och tolkningar av dem och av verkligheten

i verkligheten fick jag ett stort kuvert som jag sparade, öppnade sista av alla paket och i låg ett helt hav med hela mitt liv det var för mycket för att
kunna
tänkte inte skriva om det för det finns inget i min varbala värld som just nu kan väga upp,
men där i fanns jonas karlsson där fanns skapandet och den mjuka det fluffiga en virkad blomma som blev en ring och en hel jävla text som jag skulle vilja tatuera in på insidan av ryggraden och där fanns hildahimmelochhav och johannajordskalvsol,
och ja, sen var det väl inte så mycket mer med det

bara ett himmelochhav långt härifrån men ändå världens världens närmaste solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0