q

dansa dansa DANSA KAN INTE SLUTA DANSA svett som små larver ut ur huden glänser glittrar skimrar
JAG ÄR KUNG JAG ÄR KUNG JAG ÄR KUNG svänger på höfterna springer i axlarna även när musiken blir
tyst musiken är i hjärtat åh så klyschigt och du du är i london åh så klyschigt men där är du och i varberg är jag,
igår när jag kom såg jag bara dimma dimma dimma kanske en tänd gatlampa eller två havet låg långt långt bort i dimman där fanns inget vatten ingen horisont inga djur i himlen bara dimma och en tung tung väska som sliter av armarna på mig den är full med SAKER som binder mig till platser till personer till känslor till världen som gummiband eller något annat klet tuggummi som torkar alla dessa saker, och du i london hemma i en rot med massa gummiband kring dig eller utan? och dimman här är borta idag man kan se ända till havet och längre kanske ända till senegal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0