två

en slang i en näsa en slang som ett två tre dyker in in in i slem i en näsa ser sig omkring letar efter polyper och andra märkliga ting dyker ner ner ner i ett hål det är trångt det är mörkt det är ensamt för en slang att dyka ner såhär söker söker söker efter något som den inte vet vad
inga fynd funna inga fynd funna
slangen blir arg och rädd ty det är så en slang känns när den är ensam slangen går till attack hugger en nerv mmmm biter av en bit av din hud och i ditt huvud blir bara svart för tre sekunder sen öppnar sig en ny spännande värld av färger och spänning och här vill jag stanna här vill jag stanna här vill jag stanna väck mig inte låt karusellen snurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0