å

ibland har jag lite svårt att se senegal här från mitt absurda leverne. jag tänker senegal som stort mörkt och svart och jag tänker senegal varmt och brinnande, ett eldklot så långt borta att det är något som bara finns i sagoböcker också rött orange och mörkt grönt medelåldern där är sjutton komma åtta år så vi tillhör den äldre delen av folket. jag hör bara massa trummor och hög musik folk som skriker på franska röster som trummor VIENS DANCER VIENS DANCEEEEER slår skriker och det går
inte
att 
stoppa
jag hatar att prata i telefon speciellt med folk som jag känner bara litegrann varför vill folk som man känner bara litegrann prata i telefon för har de inget bättre för sig än att prata i telefon telefon telefon ha ha ha va va va jag öser hellre vatten ut avlopp med petflaskor i vatten kan man simma, kanske samtidigt som du var i avloppet var jag i ett annat avlopp i varberg har aldrig varit i ett avslopp förut men i duschen och jag tänkte det MÅSTE ju finnas en väg ner så jag lyfte på det vita gallret i plast och tittade rakt rakt ner ner i en massa svart hår
svart hår som ett hav av bara trassel snirkliga snår stoppar upp allt av flöde svarta kletiga tjocka långa hår som bor där rakt ner framför mina ögon 'här går ju inta att ta sig ner' tänkte jag och stoppade ner min långa arm långt ner i avloppet och lyfte upp allt det svarta det slingrade sig runt min hand men jag grävde och grävde och grävde tills det svarta låg i soptunnan brevid, sen satte jag på duschen igen vattent som ett monsunregn och där fanns nu ett hål rakt rakt ner ner och vattnet det forsade och jag tog ett djupt andetag höll för näsan och hålet framför mig och jag dök ner rakt rakt ner ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0