å

skapa och rött trä med gräs på det finns ett saltkar i trä som någon köpte och när vi dansar igen så flyger och krypplar men saltkaret fick en pappa som fyllde år. Hur gammal hur gammal äldre. Men när den inte är här och saltet tar slut och gräset fortsätter växa. Dansar istället och. Flyga om du flyger mig flyger jag dig fast du har en stadigare rygg och vi. Förstår inte. Varför. Det finns ord som blir blommor och faller uppåt igen som bladen när de tröttnat på att ligga underträden vill. Upp igen och det är då de blir orange orange. Röda och kanske finns det något som är lila ändå. Ett lejon. Trodde inte det var här vi skulle mötas här vi skulle träffas. Idag. Men ibland blir det så och när det blev så kom det röda träet på på på på. Så himla väldigt jävla mycket på. Så eeerre. Javisst så äärä. Och så kan det också vara men liljor är sällan rara och om vi hoppar högre följer soffan med. Till övervåningen till. Taket? Till taket till taket åh, vi bygger ett bo bakom den högra skorstenen men från ditt håll blir det vänstra och det spelar ingen roll för när vi samlar. Kvistar kvistar och ludd. Sjunger du. Högre och här kommer vi bo ett litet tag. Med taggar och utan och med och blod och salt och kanske honung för det har. Så fin färg när statistiken gått. UPP. Mer mer mer mer. MMM. Mm. M. Och lilalila så jävla mycket färg över så jävla mycket . Värld som jag. Älskar så. Jävla mycketmycket och är i ibland i ett bo bakom en skorsten. Kommer fortsätta jag vet du vet fortsätta FORTSÄTTER i råsa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0