.

hej min fina vän,
jag tänker på ghilda och tycker det är världens finaste kärleksbarn. ghilda ÄR ett algbarn som växer bland sjögräs som dansar tätt och svetten klibbar rinner ut i havet som är salt ghilda för mig är studsmatta du studsar på min studs det är oc jag är ihop med seth och du med ryan ghilda är inte bara en potatis för mycket utan FYRA jävla potatisar för mycket men MAN ÄTER UPP ÄNDÅ liksom ghilda är håkan hellström på en sommarscen och ett jordigt ungdomligt rödvin lagrat på ekfat drucket i stora plastmuggar platsmuggar som skulle kunna rymma ett helt hav där man kan bada naken bara för att känna det våta mot kroppen ghilda är en vas i tusen och hundra bitar en brottningsmatch på gräset fingar mot din hud ghilda är ett öppet fönster att klättra in i.
eller vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0