hand

Det händer ibland att allt rinner bort och då är det hål som suger suger. Mer. Det händer ibland att jag gråter till slut för att det måste komma och någon är långt borta långt. Borta på andra sidan koltrådarna. Det händer att jag kör bil och jag. Skriker. Skriker för att det bara är så. Och ikväll när månen sjönk ner i molnen och det brann i backspegeln och rosalilagrå moln ända ner i. In i marken. Det händer att jag älskar det händer. Kanske det händer att jag hör och allt sprängs för det det får skalet avdunstat. Det händer att det kommer ett tåg som bara kör kör kör och. Ibland iband står jag och känner att jag flyger men jag har alltid hunnit tänka. Det händer. En gång till och det händer. Händer händer händer. På motorvägen bildisco och ut ut mot. Det händer att det hänger en stjärna i en tråd från månen och han tänkte samma. Innan vi blir algbarn. Simmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0