måne sol stjärnor

björklövet som föll ned i ditt hår var gult jag har en jacka som du inte sett som är gul min favorithandduk efter den rosa jag fick av Laban är gul lyckan är gul väggarna i mitt förra rum är gula även om det stinker stinker död råtta. det är fortfarande gult. jag hittade en kofta i ditt rum som var gul. äppeljuice är gul fast jag dricker inte äppeljuice. apelsinjuice är en annan gul den tycker jag. om. mangoprovivan som försvann var gul men jag vågade aldrig prova. du tyckte om den provade alla. sorter pasta är gult curry är gult i alla fall den som går att köpa i pulverform på ICA. gurkmeja är. GULT. det finns en lampskärm som är gul och ljuset från gatlyktorna kan vara gult jag har en vän som är gul som ett lejon som också är gula och citronfjärilar som flyger smörblommor är gula smör är gult. s är gul. gul gul. du är en annan färg jag med men söndagar är gula och solrosor är gula och vårt sommargolv har gula prickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0