eftermiddag

är det därför du aldrig svarar?



Inne på H&M och tre svart linnen i
omklädningsrummet.
Såg
en utan larm inget larm helt
larmfri
helt fullkomligt totalt
larm
fri
och inte så mycket folk ändå fast klockan är
17.32 och blå och väljer ett ett med
larm
men står. Där vid alla svarta linnen tar ett
tar ett tar ett tar ett
                                                                  annat

Håller den. Är lite längre lite så lite så
så och kanske jag tar den eller
den. Den. Tar jag men det finns fler i
samma storlek och jag måste hålla måste.
Känna
känna hålla känna och
fan. En i handen kassan kortet påsen och
jag går

går
och i fickan.                   Den larm
                                                  
                                                                                    fria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0