x3

Det finns inga varma gula rum bara plastiga fula gula gummihandskar som skapar ridå mellan handen och verkligheten kanske är hon rädd för
SMUTSEN
den äter upp henne inifrån den slickar gnager upp lilla lilla
flickan som finns kvar där inne
alla har en liten där inne som
skriker gråter lever jävla rövare och alla vet ju INGENTING om hur man ska ta hand om det lilla
få tyst på det!!!!!!!!!!!!!!!
fast det bara vill
få vara
liten

din påse blev gul som gummihandsken och fin som väggen min ligger kvar oklar ofärdig lite klippt i kanten och inte så mycket mer, jag har svårt att färdigställa saker ser liksom ingen början och slut
det är därför jag överpysslar det är därför jag aldrig avslutar det är därför jag behöver
en ram
nog talat om mig.

Vad vet du mer för saker som är gula? Säg inte:
måne
sol
stjärnor
för allt det där tänker jag redan på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0