hår

en av de värsta drömmarna. jag upptäcker. mitt hår har växt ut. långt som innan och det blonda är försvunnet brunt igen och jag 
HATAR det
hatar vill riva av det dra av det när växte det ut? varför? var var jag då?
kan inte ha det instängd
och samtidigt finns det en uppgift
(eftersom vi är på teaterkurs på Tokis)
som svart har gett 
skrivuppgift 
jag har fått ett papper och det står något där men jag förstår. ingenting
du har gått iväg till ett klassrum med stora fönster sol utanför
skriver.
frågar dig du verkar förstså
varför kan jag inte förstå?
ett annat rum med vatten i en damm och jag ska ta hand om en kvinnas bäbis
ska klä på henne för de ska åka (i vagn?) 
gröna små byxor och bäbisen tycker först det är ok men sedan säger hon att allt blir fel
kläderna på fel plats kvinnan kommer ändrar gör om ändrar.
önskar att jag rivit av håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0