mm

hit kom solen
till dig?
r och jag on the decking
blueberries and
semi skimmed milk vs gold top milk
love life feelings on the outside
sol
confusion nar daddy and I walk home to
Granny and Grandpa's and jag blir medveten
om sprak och vilket ska jag tanka pa
sa vi tittar pa the milky way
syns battre har
weird seeing something that is a 
part of
us
milk and musli Grandpa kommer ner
kan inte sova
kliar i benen och jag tanker
har han ocksa restless legs
drommer att jag aker bil med r och
kanske dig
ska kopa kott och sedan in a supermarket
r kommer pa i kasskon
chokladkex
typ nobless?
yeah
sa jag
jag gar mot chokladen som ar pa andra sidan hyllan
med nagot annat och funderar pa om det anses
ok att klattra genom eller om jag maste ga
runt
pa andra sidan och kulturskolans chef fast inte
eller kanske ar dar och vi pratar bisvarmar men
wtf
in i ett stort TOMT rum han sitter kanske pa en
stol jag star pa bordet
ar dar ganska lange och nar vi gar ut har alla
kulturskolelararna slutat och svarmar overallt
ser en cellokompis genom vinkar och tillbaka till
affaren ni star inte i kassakon langre och r hamtade
kexen by her self
har finns det feasents och en morehen som promenerar
pa hacken hela forsta kvallen och sma fluffiga ducklings
nio och duvor
och sol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0