pang pang pang

i spegeln såg jag ingenting ingenting blåöga blåöga utan gul ring
händelser som springer framför min blick eller bara tillstånd
till-stå-nd vem tillstår du?
minneskonsert på tv:n stårkar spelar och pang pang pang han sköt sig in i historien pang pang pang han skrev den själv pang pang pang någon byter kanal
byter historia för nu ska vi skratta lite istället tänka på andra historier det finns historier för människor med gula ringar och historier för människor utan gula ringar och det finns historier utan människor men inga människor utan historier det tror jag inte på prickiga strumpor gula ringar blå ögon allt som flyger framför mig i spegeln kryss kross kors kaos mina ögon kryss kors och johannadagen igår johanna som pang pang pang tänker skriva en historia om solen som kommer imorgon enligt dem som vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0