Utkast: Jul. 28, 2012

när jag var liten tyckte jag drömmar var slöseri med tid och nu är drömmen där jag vill vara drömmen om elin är alltid vackrare än elin själv och drömmarnas land blir det alltid elin och jag men utanför drömmer blev det aldrig oss sjunger tommy. varför är det så varför blev det så och är det ens en sanning att det är så?

En annan låt om drömmar och freddie sjunger:

"Svarta träd i skogen blir soldater i en här
Och gula löv på marken blir skatten som vi stjäl
Och de gråa döda husen blir fängelset vi flyr
Och hela fula världen blir som ny"

och hela fula världen blev som ny
och hela fula världen blev som ny
och hela fula världen blev som ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0