på håll

i love you
viskar du i brus i love you
i love you i love you i love you i verkligheter som aldrig överträffar sagans och i brus brus brus från alltingets
om jag vänder mig om och går
stannar du då?
om jag står om du går vart vi står
man
måste
våga
alla säger det är mod och när inget kan stoppa mig nu när inget kan stoppa livet från att fortsätta från att forma små stenar i havet; tänker de glasbitarna som blivit slipade slagna mot havsbotten till gröna smackrande stenar av allra sällsyntaste sort

och bruset bruset det drusar i sagan i datorn i en annan värld och jag hör inte musiken för bruset brusar för högt
just nu saknar jag inget jag saknar ingen jag vill bara
(dammsuga min smuliga säng)
sova bland mina nybäddade lakan
(nysmuligheten kom efter)

någon hittade en burk med bruk frågade vad är det här bra för använder du det gör du det dör du för det varför då nej men oj så onödigt, jag vände andra ryggen till sa inget det var en någon jag vänder tillbaka till det är en sådan jag alltid låter gå för hen kommer tillbaka det är en konstant

en konstant
som låter mig sova
i min nybäddade säng med nya lakan och här är det okej att bara sova
i smulor
och bruset av i love you i love you
i love you även om du så ligger i de där lakanen för resten av ditt
liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0