kvar

i skafferiet aldrig i kylen och om det var tjugoåtta bitar har jag fortfarande tjugosex kvar och imorgon är det blommor och kransar och jag vill bada och undrar om du kommer göra det och han du gillade en del om han finns kvar finns han kvar och jordgubbar och hästar på ängar och en stång och en tjock smörkniv som är en snopp och något ska grillas en tårta bakade hon när jag ringde och snart får du ett recept det finns í en svart bok har inte hunnit kolla än men den finns där och om det blir fantastiskt skicka en bit på posten så kanske vi skickar gamle Ole som luktar uppgrävt fotsvettigtlik helt klart mest ovärdaste osten som går att köpa. Köp den. Inte. Om du plockar sju sorters blommor drömmer du då? Jag har fått järntabletter kanske springer det mindre i kroppen då. Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0