fågelkollage

går in här varje dag och tänker att jag ska fylla
fortsätta
men vet
                 inte
                          hur
 
den färgglada mobilen och alla trådar i en trasselboll efter en tågfärd hem
har trasslat och trasslat och försökt lösa knutar upp men de knyter sig på andra ställen som kompensation
små tunna trådar och det värsta som kan hända är att jag drar sönder dem så jag drar drar drar inte behandlar
varsamt
fast jag helst av allt bara vill hänga upp mobilen i fönstret NU nu nu
ge min utsikt färg
 
går in på bloggogna minns inte senast jag grät men nu badar mina ögon för jag vet inte vad
ledsen uppfylld glad känns ända in i hjärtat du ska så vara där, det är så vacker när du är där jag ser dig på cykeln
det känns så rätt
saknar dig inte för du är ju här ändå men längtar efter dig ibland
 
och det här med jag tar tid kommer ta tid och tid är allt jag har
och det här med du fortsätt vara i tid fortsätt gå in i kyrkor och rosta mycket kastanjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0