mått li g

o m ått f ul l
med vin
får jäg lägga min hand i ditt hår?
kan du lägga din hand på mitt lår?

men jag pratar mycket sällan om politik, är kanske inte tillräckligt intresserad för attt bli insatt och det kliar kliar
k l ia r för mycket i mig för att sitta och prata
min älva hade glittertröja och glitterskor hon var ett helt disco
och jag dansade med

dagen efter har jag städat undan sju timmar nonstop mina händer spricker mer och mer jag glömmer smörja in dem och bakat en äppelkaka, som en gåva fick jag en roman av tove jansson och noveller av jonas karlsson som vi träffat en gång på götgatan han såg så välvårdad ut
pappa frågar "längtar du inte tillbaka till stockholm ibland?" "jo" svarar jag snabbare än som på reflex och tänker mig själv där

har hittat en låt som på riktigt får mig att känna, den har spelats på repeat jag har inte tröttnat och jag undrar verkligen om du har ett formulerat bajsbrev i din skickat-mapp
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0